Често задавани въпроси

  • Как да поръчам?

    Най-бързия и удобен начин за поръчка е през онлайн магазина, по този начин пратката се изпраща веднага от нашия склад.

    Изберете бутона "Купи" и попълнете необходимите Ваши данни за доставка. 

    След като завършите поръчката си, ще поучите нейн номер и копие на Вашия имейл адрес. На имейл адрес отново ще получавате данни за Вашата пратка и ще можете да следите нейното движение и доставка от куриерската фирма.

  • Колко струва доставката?

    Доставката на поръчки над 200лв. е БЕЗПЛАТНА до Ваш адрес или офис на СПИДИ.

    Доставката на поръчки под 200лв. е фиксирана - 6лв. до Ваш адрес или офис на СПИДИ.

    Продукти с тегло над 20кг. се доставят само до Ваш адрес. Не е възможна доставка до офис на куриер.

  • За колко време става доставката?

    Стандартно доставката се извършва в рамките от 2 до 4 работни дни

    Доставките до адрес се извършват в рамките на работния ден от 09:00 до 18:00ч. , без фиксиран час.

    *Възможен е по-дълъг срок на доставка за по-малки населени места спрямо графика на обслужване на куриерската фирма.

  • С кои куриери работите?

    Доставяме до Ваш адрес с куриерска фирма ТРАНСПРЕС и до офиси на СПИДИ

    До офис на Спиди се доставят само пратки с тегло до 20кг, всички останали пратки могат да бъдат доставени само до Ваш адрес.

  • Как става плащането?

    Чрез наложен платеж при получаване на стоката. Стоките се изпращат чрез услуга Пощенски Паричен Превод ( ППП). Куриерът ще ви издаде платежен документ за получената сума.

    С карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта. 

    Банков превод – след приключване на поръчката се генерират банковите детайли на фирмата, както и указания за превод и основание.

  • Предлагате ли стоки на изплащане?

    Да, можете да закупите стоки на изплащане които са на стойност над 150лв. Работим с посреднически банки, чрез който можете да кандидатствате - Банка ДСК, ТБИ банк, БНП Париба ( Джет Кредит ).

    Покупката на изплащане става само онлайн чрез сайта. Избирате бутона "Купи на кредит" до съответния продукти и попълвате онлайн заявката, като следвате стъпките.

    След като финализирате поръчката си през онлайн магазина, сътрудник от съответната банка ще се свърже с Вас за одобрение. 

    Ако сте одобрен, подписвате договор за кредит, след което ние доставяме стоката до посочения от Вас адрес в поръчка.

    Заплащането на месечните вноски след това правите към съответната банка, която е отпуснала кредита и тяхната клонова мрежа.

  • Има ли преглед и тест при получаване?

    Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед и тест при доставката.

    Също така имате 14 дни право на тест на продукта вкъщи и опция да го върнете в този срок ако не ви хареса.

  • Мога ли да върна продукта и как става?

    Да, можете да върнете продукта до 14 дни след датата на получаване. Единственото условие за връщане е да бъде в запазен търговски вид и със запазени опаковки. Процедурата при нас е лесна и много бърза. 

    Необходимо е само да попълните формуляр за връщане. Можете да видите формуляра и пълните условия тук.

  • Каква е гаранцията на продукта?

    Продуктите имат 24 месеца стандартна гаранция за физически лица и 12 месеца стандартна гаранция за юридически лица. За гаранционен документ служат, който и да е документ от следните(самостоятелно са достатъчни):

    • Копие от Вашата поръчка, което получавате по имейл, когато завършите поръчката си или:
    • Разписката от куриера за Пощенски паричен превод, която замества касовата бележка или:
    • Товарителницата от куриера, която показва на коя дата сте получили продукта или:
    • Справка при нас с Вашия телефонен номер или име на чието сте поръчали

  • Как се обслужва гаранцията?

    При проблем с продукта, когато е в гаранционен срок, ние изпращаме куриер, който взима продукта от Вашия адрес и да го транспортира до наш сервиз и то БЕЗПЛАТНО. 

    Ремонтираният продукт връщаме към Ваш отново БЕЗПЛАТНО. Ако не може да се ремонтира Ви изпращаме нов продукт, ако нямаме наличност, Ви възстановяваме заплатената сума.

  • Предлага ли се качване до етаж на тежките пратки?

    1. При пратки над 20 кг пратките се доставят до външна врата на къщата или входа на блока. Не се предлага качване до етаж на пратката от куриера. 

  • Не откривам отговор. Как да се свържа с Вас?

    Ако имате въпрос, за който не виждате отговор можете да ни изпратите съобщение през контактната форма тук. Отговаряме максимално бързо.

    За други консултации телефон - 0876919296 (10:00-17:00ч ) от Понеделник до Петък

Сравнение на продукти

Политика за бисквитките