Често задавани въпроси

  • Има ли преглед и тест при получаване?

    Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед и тест при доставката.

  • Как се заплаща?

    Предлагаме 3 метода на плащане:

    С наложен платеж на куриера при получаване на пратката. Плащането е в брой. В офисите на спиди се предлага и плащане с карта.

    С карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта. 

    Банков превод – след приключване на поръчката се генерират банковите детайли на фирмата, както и указания за превод и основание.

  • Колко струва доставката?

    Доставки до Ваш адрес с Лео Експрес или до офис на Спиди при поръчки над 50 лв са БЕЗПЛАТНИ.

    Доставки до Ваш адрес с Лео Експрес или до офис на Спиди при поръчки под 50 лв са 5.00 лв.

    При всички видове поръчки до офис на Еконт, доставката е 5 лв.

  • За колко време става доставката?

    За продукти "В наличност" - Доставката отнема между 2 и 5 работни дни.

    За продукти "Налично за предварителни продажби" - продуктът в момента не е в наличност. Имате възможност да се свържете с нас и да ни попитате, кога планираме следващата доставка и да запазите продукта на цената, която виждате в момента, ако срокът за доставка Ви устройва. При продукти с други срокове за доставка, сроковете са упоменати на страницата на продукта

  • С кои куриери работите?

    Спиди и Еконт

  • Доставка до етаж?

    При пратки над 30 кг пратките се доставят до външна врата и не се предлага качване до етаж от куриера. 

  • Имате ли физически магазин?

    Нямаме физически магазин, където продуктите да се видят. Продуктите се изпращат от складовете ни в Карлово и Русе до Ваш адрес.

    Вместо физически магазин предлагаме всички удобства на онлайн магазина:

    • Изгодна доставка
    • 14 дни връщане на продукта, ако не ви допада. Имаме един от най-лесните и бързи процеси за връщане. При продукти закупени на място в магазин няма опция за връщане.
    • Насреща и след покупката
    • Също може да се възползвате от адекватна консултация по телефон. Нашият екип познава много добре продуктовата ни гама както и другите подобни продукти на пазара. Винаги можем да ви помогнем в избора и винаги ще Ви предложим продукта, който най-добре отговаря на Вашите нужди. Когато нямаме точния продукт за Вас ще ви кажем..., че нямаме точния продукт за Вас... Целта ни е да Ви помогнем, а не продажба на всяка цена.

  • Мога ли да върна продукта и как става?

    Можеш да върнеш продукта до 14 дни след датата на получаване. Нашата цел е да се увериш, че продуктът е точно това, от което имаш нужда. Единственото условие за връщане е да бъде в запазен търговски вид и със запазени опаковки. Процедурата при нас е лесна и много бърза. 

    Попълваш формуляр за връщане, изпращаш го към нас. Ние потвърждаваме, че сме го получили, след което изпращаш продукта към нас на посочения във формуляра адрес. След като го получим и се уверим, че отговаря на условията, веднага възстановяваме заплатената от теб сума по банков път.

    Ние предлагаме една от най-улеснените и бързи процедури в България за връщане. Пълна информация - ТУК

  • Има ли гаранция на продукта?

    Продуктите имат 24 месеца стандартна гаранция. Не издаваме гаранционна карта. За гаранционен документ служат, който и да е документ от следните(самостоятелно са достатъчни):

    • Копие от Вашата поръчка, което получавате по имейл, когато завършите поръчката си или:
    • Разписката от куриера, която замества касовата бележка, понеже изпращаме пратките с пощенски паричен превод или:
    • Товарителницата от куриера, която показва на коя дата сте получили продукта и че сте го получили от нас или:
    • Справка при нас с Вашия телефонен номер от поръчката може да покаже кога сте поръчали от нас и кой продукт

  • Как се обслужва гаранцията?

    При проблем с продукта, когато е в гаранционен срок, ние изпращаме куриер, който взима продукта от твоя адрес и го транспортира до наш сервиз и то БЕЗПЛАТНО. Ремонтираният продукт връщаме към теб отново безпалтно. Ако не може да се ремонтира ти изпращаме нов продукт, ако такъв няма, ти възстановяваме заплатената сума

  • Предлагате ли след гаранционно обслужване?

    Извън гаранционно при повреден продукт отново може да се обърнеш към нас. Сроковете за ремонт са по-дълги понеже може да се наложи допълнителна поръчка на части. Доставката на продукта до наш склад е за твоя сметка.

  • Защо да купя от Вас?

    1. Ние сме отзивчиви и любезни. Можеш да ни питаш всичко без да се притесняваш
    2. Доставяме максимално бързо
    3. Насреща сме и след покупката
    4. Имаме една от най-улеснените и бързи процедури за връщане 
    5. Предлагаме изгодна доставка
    6. Много държим на коректност, както и на доволни клиенти

  • Не откривам отговор. Как да се свържа с Вас?

    Ако имате въпрос, за който не виждате отговор, обадете ни се! Ще се радваме да Ви помогнем 0876919296 (10:00-17:00ч)

Сравнение на продукти

Политика за бисквитките