Често задавани въпроси

  • Колко струва доставката?

    Аксесоари - 5 лв. фиксирана доставка

    Китари - 10 лв. фиксирана доставка

    Офис столове - 15 лв. фиксирана доставка

    Преносими пиана - 15 лв. фиксирана доставка

    Кабинетни пиана - 20 лв. фиксирана доставка

    Масажни столове и реклайнери - 20 лв. фиксирана доставка

    ВНИМАНИЕ: Продукти с тегло над 30 кг се доставят само до Ваш адрес. Не могат да бъдат доставени до офис на куриер.

  • Колко време отнема доставката?

    За продукти "В наличност" - Доставката отнема между 1 и 5 работни дни.

    За продукти "Налично за предварителни продажби" - продуктът в момента не е в наличност. Имате възможност да се свържете с нас и да ни попитате, кога планираме следващата доставка и да запазите продукта на цената, която виждате в момента, ако срокът за доставка Ви устройва. При продукти с други срокове за доставка, сроковете са упоменати на страницата на продукта

  • С кои куриери работите?

    Ако желаете доставка до офис, може да се възползвате от доставка до офисите на Спиди.

    До адрес избираме най-подходящия куриер за конкретния продукт спрямо обема, така че доставката да е максимално бърза и сигурна.

  • Доставка до етаж?

    При пратки над 20 кг пратките се доставят до външна врата и не се предлага качване до етаж от куриера. 

  • Как се заплаща?

    Чрез наложен платеж при получаване на стоката. Стоките се изпращат чрез услуга Пощенски Паричен Превод ( ППП). Куриерът ще ви издаде платежен документ за получената сума.

    С карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта. 

    Банков превод – след приключване на поръчката се генерират банковите детайли на фирмата, както и указания за превод и основание.

  • Има ли преглед и тест при получаване?

    Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед и тест при доставката. Големите продукти може да тествате спокойно вкъщи, понеже често е невъзможно пред куриера. Ако установите несъответствия, продуктът може да бъде заменен или върнат.

  • Имате ли физически магазин?

    Ако желаете да видите и тествате даден продукт може да ни посетите на място след предварително обаждане. Моля имайте предвид, че към момента локацията представлява склад. На място се приема само плащане в брой. 

    Може също продуктът да бъде заплатен онлайн, предварително с карта през сайта ни и да бъде получен на място.

    Складът се намира в пряка и съветваме ползване на 
    GPS навигация за точната локация.
    Може да я намерите в контакти или в Google MAPS, като напишете Hobax.

  • Мога ли да върна продукта и как става?

    Можеш да върнеш продукта до 14 дни след датата на получаване. Нашата цел е да се увериш, че продуктът е точно това, от което имаш нужда. Единственото условие за връщане е да бъде в запазен търговски вид и със запазени опаковки. Процедурата при нас е лесна и много бърза. 

    Попълваш формуляр за връщане, изпращаш го към нас. Ние потвърждаваме, че сме го получили, след което изпращаш продукта към нас на посочения във формуляра адрес. След като го получим и се уверим, че отговаря на условията, веднага възстановяваме заплатената от теб сума по банков път.

    Ние предлагаме една от най-улеснените и бързи процедури в България за връщане. Пълна информация - ТУК

  • Има ли гаранция на продукта?

    Продуктите имат 24 месеца стандартна гаранция. Не издаваме гаранционна карта. За гаранционен документ служат, който и да е документ от следните(самостоятелно са достатъчни):

    • Копие от Вашата поръчка, което получавате по имейл, когато завършите поръчката си или:
    • Разписката от куриера, която замества касовата бележка, понеже изпращаме пратките с пощенски паричен превод или:
    • Товарителницата от куриера, която показва на коя дата сте получили продукта и че сте го получили от нас или:
    • Справка при нас с Вашия телефонен номер от поръчката може да покаже кога сте поръчали от нас и кой продукт

  • Как се обслужва гаранцията?

    При проблем с продукта, когато е в гаранционен срок, ние изпращаме куриер, който взима продукта от твоя адрес и го транспортира до наш сервиз и то БЕЗПЛАТНО. Ремонтираният продукт връщаме към теб отново безплатно. Ако не може да се ремонтира ти изпращаме нов продукт, ако нямаме наличност, ти възстановяваме заплатената сума

  • Предлагате ли след гаранционно обслужване?

    Извън гаранционно при повреден продукт отново може да се обърнеш към нас. Сроковете за ремонт са по-дълги понеже може да се наложи допълнителна поръчка на части. Доставката на продукта до наш склад и обратно е за твоя сметка.

  • Защо да купя от Вас?

    1. Ние сме отзивчиви и любезни. Можеш да ни питаш всичко без да се притесняваш
    2. Доставяме максимално бързо
    3. Насреща сме и след покупката
    4. Имаме една от най-улеснените и бързи процедури за връщане 
    5. Предлагаме изгодна доставка
    6. Много държим на коректност, както и на доволни клиенти

  • Не откривам отговор. Как да се свържа с Вас?

    Ако имате въпрос, за който не виждате отговор, обадете ни се! Ще се радваме да Ви помогнем 0876919296 (10:00-17:00ч)

Сравнение на продукти