Да, всички поръчки се изпращат с опция за преглед и тест при доставката.
С наложен платеж на куриера при получаване на пратката. Плащането е в брой. В офисите на спиди се предлага и плащане с карта.
С карта – при приключване на поръчката може да изберете опция плащане с дебитна/кредитна карта.
Банков превод – след приключване на поръчката се генерират банковите детайли на фирмата, както и указания за превод и основание.
Доставки до Ваш адрес или до офис на куриер при поръчки над 50 лв са БЕЗПЛАТНИ.
Доставки до Ваш адрес или до офис на куриер при поръчки под 50 лв са 5.00 лв.
За продукти "В наличност" - Доставката отнема между 2 и 5 работни дни.
За продукти "Налично за предварителни продажби" - продуктът в момента не е в наличност. Имате възможност да се свържете с нас и да ни попитате, кога планираме следващата доставка и да запазите продукта на цената, която виждате в момента, ако срокът за доставка Ви устройва. При продукти с други срокове за доставка, сроковете са упоменати на страницата на продукта
Спиди и Еконт
При пратки над 30 кг пратките се доставят до външна врата и не се предлага качване до етаж от куриера.
Нямаме физически магазин, където продуктите да се видят. Продуктите се изпращат от складовете ни в Карлово и Русе до Ваш адрес.
Вместо физически магазин предлагаме всички удобства на онлайн магазина:
Можеш да върнеш продукта до 14 дни след датата на получаване. Нашата цел е да се увериш, че продуктът е точно това, от което имаш нужда. Единственото условие за връщане е да бъде в запазен търговски вид и със запазени опаковки. Процедурата при нас е лесна и много бърза.
Попълваш формуляр за връщане, изпращаш го към нас. Ние потвърждаваме, че сме го получили, след което изпращаш продукта към нас на посочения във формуляра адрес. След като го получим и се уверим, че отговаря на условията, веднага възстановяваме заплатената от теб сума по банков път.
Ние предлагаме една от най-улеснените и бързи процедури в България за връщане. Пълна информация - ТУК
Продуктите имат 24 месеца стандартна гаранция. Не издаваме гаранционна карта. За гаранционен документ служат, който и да е документ от следните(самостоятелно са достатъчни):
При проблем с продукта, когато е в гаранционен срок, ние изпращаме куриер, който взима продукта от твоя адрес и го транспортира до наш сервиз и то БЕЗПЛАТНО. Ремонтираният продукт връщаме към теб отново безпалтно. Ако не може да се ремонтира ти изпращаме нов продукт, ако такъв няма, ти възстановяваме заплатената сума
Извън гаранционно при повреден продукт отново може да се обърнеш към нас. Сроковете за ремонт са по-дълги понеже може да се наложи допълнителна поръчка на части. Доставката на продукта до наш склад е за твоя сметка.
Ако имате въпрос, за който не виждате отговор, обадете ни се! Ще се радваме да Ви помогнем 0876919296 (10:00-17:00ч)